wtorek, 13 marca 2012

Tutorial na ciasteczko;p

Mój pierwszy tutorial, i na wstępię dodaję, że wiem o tle, które jest kiepskie, ale niestety byłam już w trakcie tworzenia gdy na to wpadłam, następnego tutka postaram sie zrobić na białej kartce;p
No ale mam nadzieję, że coś widać
Najpierw robimy kulkę z koloru modeliny z jakiego chcemy mieć ciasteczko:
Następnie spłaszczamy ją:
Przy pomocy szczoteczki robimy chropowatą fakture:
Po kilkunastu sekundach ''dziobania'' mamy fakturę gotową:
Brązową modelinę wałkujemy na cieniutki wałeczek:
Tniemy:
Przy pomocy zapałki robimy dziurki na ciastku:
W dziurki wtykamy wcześniej pokrojone kawałki brązowej modeliny:
I gotowe!
Co myślicie o tym tutku? Pomocny? 
P.S:dostałam maila z pytaniem na jakiej podkładce tworzę swoją biżu.
Otóż na zwykłej gazecie podklejonej specjalną folią(można też podkleić ofertówką), z folii zawsze łatwo odkleić modelinę, no i łatwo umyć;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i zachęcam do ich dodawania;)